Коли потрібен ремонт ГСТ?У цій статті ми розглянемо найрозповсюджені поломки гідростатики ГСТ  які трапляються на техніці

Гідростатична трансміссія ГСТ встановлена на більшості сучасній мобільній спецтехніці. Тобто майже всі комбайни, навантажувачі, бульдозери, єкскаватори, всі вони керуются та приводяться в рух за допомогою ГСТ. ГСТ – це гідравлічна система що складається з гідронасоса та гідромотора, обо декількох гідромоторів.

Сама по собі гідростатична трансмісія це досить складна система, тому ремонт ГСТ потребує комплексного підходу. Але трапляються випадки коли проблема з гідроходом трапилась наприклад в полі, і треба шось робити, шоб привести хоч на деякий час до ладу техніку. Нижче ми розглянемо ТОП поломок ГСТ та методи їх усунення. Симптоми не справності гідростатичної трансмісії, та в чому можуть бути проблеми.  

Ремонт ГСТ

Найпоширеніші проблеми ГСТ та шляхи їх усунення. Ремонт ГСТ 

Швидкий нагрів всієї гідросистеми. Перегрівання гідросистеми.

При нявності такої проблеми треба перевірити рівень гідравлічної рідини в гідробаку, якщо нижче мінімального рівня, то долити. Також така проблема може свідчити про несправність маслоохолоджувача.  Або ж несправність чи не правильне налаштування клапанів в гідросистемі.

Низький тиск насоса підживленя чи його перегрівання.

Треба спершу перевірити чи не забитий фільтр на ліній загальної подічі, чи РВТ який веде до цього насоса. В цьому випадку може бути не правильно налаштований або не справний клапан підживлення ГСТ. Також слід подивитись рівень гідравлічного мастила в гідробаку. Переграв насоса підживлення також може бути проявом його несправності, чи природнього зносу.

Ремонт ГСТ

Зайві стуки чи шуми при роботі гідромотора чи гідронасоса ГСТ.

Шуми при роботі ГСТ скоріш за все через потрапляння повітря в гідросистему. Треба перевірити чи не перетворюється на піну масло в гідробаку. Також стукіт чи гул може буди через механічні пошкодження качаючих візлів гідронасоса чи гідромотора. Тут потрібен лише ремонт ГСТ.

ГСТ не працює в одному з напрямків. Не їде вперед чи назад.

Цей симптом вказує на проблему в механізмі керування. Так наприклад може приклинювати дроссель ГСТ лінії керування, ябо ж запобіжний клапан високого тиску. Також проблема може критися в дефекті одного з обратних клапанів. Якщо ГСТ керується  солоноїдами то слід перевірити їх. В усіх випадках ремонт ГСТ потрібен.

Ремонт ГСТ

Поволіна робота ГСТ та втрата потужності

Не правильно виставлене чи сбите налаштування механізму керування. Потрібно спершу перевірити рівень рідини в гідробаку, та глянуті на чистоту гідравлічного фільтра. У випадку якщо керування електричне, то перевірити електрику – який сигнал іде на соленоїди. Природній знос качаючого вузла теж буде проявлятись у вигляді втрати потужності в повному обсязі, або тільки на прогрітій гідросистемі. Знос качаючого вузла не виправити самотужки. Потрібен професійний ремонт ГСТ.

Течія робочої рідини по кришкам чи валам

Через надмірний тиск який створюється через не правильну роботу ГСТ чи не коректне налаштування клапанів і виходить така ситуація. Усунути підтікання гідронасоса чи гідромотра гідростатичної трансмісій можливо тільки шляхом розбирання гідровузла та заміні ГТВ. Якщо підтікання по місцям стику корпуса, то можна спробувати сильніше підтягнути болти, якщо є така можливість

ВАЖЛИВО! Гідростатична трансмісія складається з гідронасоса та гідромотора, які працюють у парі. Саме тому в обох гідровузлах ступінь зносу приблизно однакова. З цих міркувань радимо проводити ремонт ГСТ у парі насос + мотор.– Інженер гідравлік

Ремонт ГСТ
Ремонт ГСТ

Зв’язуйтесь з нами!

Наша компанія приймає в гідростатичну трансмісію ГСТ вітчизняних та виробників.

Таблиця несправностей ГСТ. Ремонт ГСТ по ознакам несправності

Сиптоми та проблеми

Причини

Як вирішити несправність

Моделі ГСТ, та техніка яку ми ремонтуємо

  • Перегрів гідросистеми

  • Швидкий нагрів системи

  • засмічення фільтра
  • поломка клапана насоса підживлення

Необхідно відчистити засмічення, буває дуже мікроскопічний, можна зробити самостійно або звернеться до сервісус

Вітчизняні: ГСТ-33, ГСТ-71, ГСТ-90, ГСТ-112 

Імпортні: John Deere, Rexroth, Bosch-Rexroth, Brueninghaus, Eaton, Linde, Sauer-Danfoss, Massey Ferguson, Claas, Dominator, Case, New Holland, Manitou, JCB, Danfoss, Deutz-Fahr, Bomag, Hitachi, CAT, O&K, Hydromatik, Char-Lynn, Babcat, Hitachi, Kawasaki, Bucher, KYB, Liebherr, Orsta.

Течія гідравлічної рідини

  • несправність охолоджувача масла;
  • неправильне налаштування запобіжних клапанів
Потрібен ремонт механізму керування
  • Сильний шум при роботі в одному з напрямків

  • Низьке ККД гідростатики

  • Відсутність керування тиском насоса підживлення

  • Течія по валу

  • Несправний привід гідронасоса чи гідромотора ГСТ

Демонтаж гідровузла, заміна торцевих сплат (не САЛЬНИКА), а торцевих сплат!

 

Бажано звернеться до сервісу для проведення повної діагностики системи.