Ремонт гідронасоса Linde

Аксіально-поршневий регульований гідронасос із похилим диском Linde BPV100 працює з аксіально-поршневим регульованим гідромотором із похилим блоком Linde BMV186 у складі гідростатичних трансмісій із замкнутою циркуляцією робочої рідини (ГСТ) навантажувачів, бульдозерів, харвестерів, форвардерів.

До нашої майстерні для ремонту привезли гідромотор та гідронасос гідростатичної трансмісії (ГСТ) форвардера Timberjack. Основні скарги клієнта такі:

 – сторонній різкий шум (виття) в районі трансмісії, особливо після пуску дизеля, протягом 10-15 хвилин; пізніше шум трохи слабшає;

 – підвищена температура робочої рідини;

 – втрата потужності ходу під час руху вперед і назад.

У ході розмови з клієнтом з’ясувалося, що при прояві перших перелічених вище ознак вони все-таки продовжували працювати ще досить довго, поки форвардер не зупинився зовсім.

Перше, що спадає на думку, це кавітаційний шум, тобто. “голодний” режим роботи насоса (недолік масла або великий опір на всмоктуванні). В цьому випадку, як наслідок, і підвищена температура робочої рідини, і втрата потужності ходу. Але сторонній шум може мати й інше походження, обумовлене, наприклад, механічними руйнуваннями елементів як насоса, так і гідромотора.

Подумавши ще якийсь час, я дійшов висновку, що шансів на несправність у насоса більше, ніж у гідромотора, тому розбирання та дефектування я почну з нього.

В процесі розбирання насоса Linde встановив, що приймальний фільтр (сітка) насоса підживлення повністю засмічений брудом, що включає частинки поршневих ущільнень і шматки внутрішньої оплетки шлангів (РВТ).

Тепер причина підвищеного шуму та, можливо, перегріву очевидна. Пишу можливо, оскільки поки що незрозуміло, в якому стані розподільна шайба та роторно-поршнева група. Для цього потрібно спочатку оцінити стан площини розподільника і, якщо до нього претензій не буде, проміряти мікрометром поршні та колодязі блоку, що коливає. Якщо проміжок поршень-колодязь у допуску, то і об’ємний ККД насоса в нормі.

Щоб витягти з корпусу насоса поршневий блок, потрібно випресувати вал у зборі з переднім підшипником. Шлиці валу гранично зношені, тому замінюємо його на новий.

Ремонт гідронасоса Linde

При розбиранні та дефектуванні насоса руйнувань і граничних зносів поверхонь, що труться, не виявлено. Тому наш майстер зібрав насос із новими ущільненнями та новим валом.

Сітка приймального фільтра була настільки «закоксована» якимись смолистими згустками, що довелося замочувати її на добу в рідині для очищення карбюраторів. Тільки після цієї процедури почала продуватися стисненим повітрям.

Ремонт гідронасоса Linde